Kirppis 25.11.2023

ja paljon muuta ohjelmaa!

kirppis2020.jpg

Marraskuussa Martinlaakson Ostarin parkkipaikalla järjestetään jälleen kirpputori. Pääse eroon kotiin kerääntyneestä tavarasta. Tai tule tekemään löytöjä!

LAUANTAIN OHJELMA

Kirppis Ostarin parkkihallissa klo 10.00 – 14.00.

Vantaan seurakunnan joulumyyjäiset myymälätasossa klo 10.00-14.00

Marttojen joulukahvila myymälätasossa klo 10.00-14.00

KIRPPIS PÄHKINÄNKUORESSA

MILLOIN

Tule myymään ja ostoksille lauantaina 25.11.2023 klo 10-14

MISSÄ

Kirppis järjestetään Ostarin parkkihallissa. Jos saavut Ostarin sisältä, kulje liukuportaat alas.

MITEN VARATAAN PÖYTÄ?

Pöydät ovat varattavissa 26.10. - 22.11.2023

1. Varaa pöytä Martinlaakson Asukasyhdistykseltä osoitteesta hiltuneneeva3@gmail.com
    Pöydän hinta on 10 euroa.
  2. Pöytiä on varattavissa 60 kpl. Ne myönnetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Jos pöytiä ei ole jäljellä, otamme myyjiä myös jonotuslistalle.
  3. Ilmoittautuessasi ilmoita nimesi, sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi ja kotisoitteesi.
  4. Kun olet saanut varausvahvistuksen, merkitse vain tapahtuma kalenteriisi.
  5. Tule myymään 25.11. ja maksa pöytä saapuessasi MobilePaylla tai käteisellä (varaathan mukaan tasarahan)

Huomaa, että varaus on sitova! Jos myyjä ei saavu paikalle viimeistään klo 10.00, häneltä laskutetaan pöydän hinta.

MITÄ PÖYTÄ MAKSAA JA MITEN VARAUS MAKSETAAN

Pöytä maksaa 10 euroa. Pöytä maksetaan käteisellä paikan päällä tapahtuman yhteydessä 25.11. samalla, kun pöytä vastaanotetaan. Huomaa, että varaus on sitova. Pöytämaksut menevät Martinlaakson Asukasyhdistykselle.

Hinnalla saa käyttöönsä pöydän ja myyntipaikan. Järjestäjän puolesta ei ole esim. rekkejä.

LISÄTIETOA MYYJILLE

• Myyjien tulisi olla paikalla 25.11. viimeistään klo 10. Pöytiä voi tulla laittamaan klo 9 alkaen.
  • Pöydän lisäksi myyntitilaan mahtuu esim. rekki tai laatikoita.
  • Pöytä on kooltaan 160x80 cm
  • Lauantain ajan ilmainen pysäköinti Ostarin parkkihallissa (välillä ei tarvitse autoa käydä siirtämässä)

LISÄTÄTIETOA TAPAHTUMASTA

Lisätietoa ja pöytävaraukset hiltuneneeva3@gmail.com