sivukuva_banneri.jpg

Martinlaakson asukasyhdistyksen Facebook-sivu
(Martinlaakson asukasyhdistys on myös Facebookissa)

Vantaan kaupunginosakohtaiset uutiskirjeet
(Vantaan kaupunki välittää uutiskirjeillään tietoa palveluistaan ja vantaalaisille ajankohtaisista asioista. Tilaa Myyrmäen seudun uutiskirje)

Osallistuvavantaa.fi
Vantaan kaupungin asukasosallisuuden verkkosivut. Sivustolla esitellään hankkeita ja suunnitelmia eri aiheisiin ja Vantaan asuinalueisiin liittyen. Voit vaikuttaa Vantaan kehittämiseen ideoimalla, vastaamalla kyselyihin ja osallistumalla suunnitteluun.

Vantaa.fi
(tietoa Vantaan kaupungin palveluista)

Myyrmäen alueen kaavat
(Vantaan kaupungin sivuilla)

Asukastila Myyrinki
Asukastilat toimivat kaikille vantaalaisille yhteisinä olohuoneina. Asukastiloihin voi aukioloaikojen puitteissa piipahtaa koska tahansa vaikka kahville, juttelemaan muiden kanssa tai kysymään neuvoa. Asukastiloissa järjestetään myös monenlaista harraste-, kerho- ja virkistystoimintaa. Toiminta on lähes aina maksutonta.