Martinlaakson Asukasyhdistys

syksy.jpg

Mikä?

Martinlaakson asukasyhdistys on toiminut jo vuodesta 1974.

Olemme Martinlaakson asukkaiden yhteistoiminta- ja etujärjestö:

• Otamme kantaa Martinlaakson kehittämiseen liittyviin suunnitelmiin asukkaiden ehdotusten pohjalta koskien asumisviihtyvyyttä ja turvallisuutta
  • Järjestämme yhdessä asukastapahtumia mm. keväällä siivoustakoot ja marraskuussa markkinat
  • Olemme martsarilaisessa menossa mukana
  • Otamme kantaa kaavoihin ja valvomme asukkaiden etuja

Asukasyhdistys on yhtä kuin sen jäsenet! Asukasyhdistyksen toimintaa organisoi sen hallitus, jonka valitsee jäsenkokous.

Miten liityn asukasyhdistykseen?

Tule mukaan toimintaan ja tehdään Martsarista entistä parempi paikka elää ja asua!

Voit liittyä asukasyhdistyksen jäseneksi helposti maksamalla 10 euron jäsenmaksun tilillemme Danske Bank FI29 8000 1400 948 544. Kirjoita viestikenttään nimesi sekä posti- ja sähköpostiosoitteesi.

Asukasyhdistyksen jäsenyys

Asukasyhdistyksen jäseniä pyydetään maksamaan 10 euron vuosimaksu seuran tilille.

Miten ottaa yhteyttä?

Kaikissa asukasyhdistykseen tai Martinlaakson litityvissä asioissa voit ottaa yhteyttä asukasyhdistyksen hallitukseen yhteydenottolomakkeen kautta tai ottamalla suoraan yhteyttä johonkin hallituksen jäseneen.