Juhlapäivän ohjelma

ilmapallot.jpg

Ohjelmassa on muun muassa musiikkia, katsauksia Martinlaaksoon, ratsatusta, pomppulinna, tanssia, yritysten ja yhdistysten esittelypisteitä.

Mukana myös ainakin Kulttuuritalo Martinus, Martinlaakson Ostari, Totoro Sushi Buffet, Martinlaakson uimahalli ja kirjasto, K-Supermarket Martinlaakso sekä martinlaaksolaiset pop-up-pisteillään. Lista pitenee!

Tarkempi ohjelma paljastetaan vähitellen elokuun aikana. Tilaisuudessa on jaossa käsiohjelma.

HUOMAATHAN, ETTÄ KELLONAJAT OVAT SUUNTAA ANTAVIA; AIKATAULUUN SAATTAA TULLA MUUTOKSIA.

Lavalla tapahtuu

11.45 TAPAHTUMAN AVAUS | Lisätietoa

Lipunnosto, koulun kuoron kaunis esitys, Martinlaakson Asukasyhdistyksen puheenjohtaja Jaana Heiskasen tervetuliaissanat ja kaupunginjohtaja Ritva Viljasen puhe

12.30 VANTAAN VOIMISTELUSEURA: ZUMBIES | Lisätietoa

Vauhtia lavalla, kun Vantaan voimisteluseuran Zumbies-ryhmä esiintyy.

12.45 SABRINA JA SAARTEN TYTTÄRET | Lisätietoa

Laajaa kiinnostusta herättänyt nuorten naisten laulukollektiivi esittää Kantelettaren ikiaikaisiin runoihin säveltämäänsä lumoavaa musiikkia.

13.20 JUURET MARTSARISSA | Lisätietoa

Jukka Ahonen kertoo vasta julkaistusta kirjastaan "Juuret Martsarissa". Luvassa myös yllätysesitys!

13.35 MYYR YORK TIMES LADIES | Lisätietoa

Rivitanssia, joka tempaa mukaansa myös yleisön!

13.45 TRIO TOP | Lisätietoa

Trio TOP on kasattu vain Martsarin 50v. juhlia varten! Lavalla Tom Eklund, Otto Haapanen ja Petsku Lemström

15.00 KYSY TAITEILIJALTA | Lisätietoa

Pete ”Hende” Niemisen käsissä valmistui juhlan kunniaksi K-Supermarket Martsarin seinään maalaus

15.15 JUHA LEHTI - MIES JA KITARA

Sir Elwoodin hiljaisista väreistä tuttu Juha Lehti luo ja tuo tunnelmaa lavalle!

Tapahtuma-alueella

MARTINLAAKSON ASUKASYHDISTYKSEN INFOPISTE | Lisätietoa

Jaossa ilmapalloja - ohjelmia - tietoa asukasyhdistyksestä - Kuva Martsarista -piirrustuskilpailu

MARTINLAAKSON MARTAT | Lisätietoa

Kilpailu - tietoa Martoista

VANTAAN VPK | Lisätietoa

VPK on esittelemässä toimintaansa n. klo 13.30-15.30

SAY FM & STREET ART VANTAA

DJ-teltalla soittavat Myyrmäessä toimivan radiokanavan DJ:t. Jätä terveisesi katutaideseinään.

PONIRATSASTUSTA

Tervetuloa ratsastamaan! Paikalla on kaksi ponia ja myös aikuiset ovat tervetulleita kokeilemaan. Ratsastaminen on maksutonta.

POMPPULINNA | Lisätietoa

Kaikki lapset pomppimaan! Pomppulinna on maksuton. Muistathan noudattaa pomppulinnan lakeja, lisää lisätiedoista.

MAKKARAPISTE

Martinlaakson Asukasyhdistys myy A-luokan laatumakkaraa huokeaan hintaan pahimpaan nälkään

KULTTUURITALO MARTINUS

Jaossa 31.8. avautuvan taidekävelyn karttoja, lisätietoa taidekävelystä ja synttärien jatkoista

TILATEATTERI JA LÄHIÖNÄYTTÄMÖ | Lisätietoa

Elämyksiä, teattereiden esittely ja vapaata keskustelua

VANTAAN NUORISOPALVELUT, LIIKUNTAPALVELUT JA KULTTUURIPALVELUT

Vantaan palvelut esittäytyvät

VANTAAN ENERGIA JA ROSKAPOLIISI

Vantaan Energia esittelee toimintaansa. Ja mikä on roskapoliisi?

VAMOS VANTAA | Lisätietoa

Vamos Vantaa esittelee toimintaansa klo 12-14

5B-LUOKAN HERKKUBUFFET | Lisätietoa

Myynnissä herkkuja jokaiseen makuun, Marmorikynttilän helmiäiskynttilöitä, Nettihatun kotimaisia trikoopipoja

SOS-LAPSIKYLÄ | Lisätietoa

Luvassa Mummun ja Vaarin tupa -toiminnan esittelyä. Valitettavasti kasvomaalaus on sairaustapauksen vuoksi peruuntunut.

Tapahtuu muualla Martinlaaksossa

MARTINLAAKSON UIMAHALLI

Vantaan liikuntatoimi on mukana juhlistamassa 50-vuotiasta Martinlaaksoa: Martinlaakson uimahallissa uinti ja kuntosali maksuttomia juhlapäivänä 31.8!

MARTINLAAKSON KIRJASTO

Kirjastossa poistetaan kirjoja - käy tekemässä löytöjä! Lisätietoa kirjaston sivuilta

MARTINLAAKSON OSTARI | Lisätietoa

Ostarilla ilmaista pyörähuoltoa ja Parkkiskemut.

KULTTUURITALO MARTINUS | Lisätietoa

MUN MARTSARI -taidekävelyn avajaiset klo 15-17. Tilaisuuteen vapaa pääsy! Lisätietoa myös Facebook-tapahtumasta

TOTORO SUSHI BUFFET

Tarjouksia syntymäpäivän kunniaksi osoitteessa Laajaniityntie 2!

K-SUPERMARKET MARTINLAAKSO

Tarjouksia ja ohjelmaa syntymäpäivän kunniaksi osoitteessa Laajavuorenkuja 2!

JUHAN KIOSKI | Lisätietoa

Juhan Kioski Laajavuorenkujalla saa syntymäpäivien kunniaksi uuden pinnan ja uutta ilmestä juhlistetaan 31.8!