Kirppis & Kierrätys

kirppis2020.jpg

Helmikuun kunniaksi Martinlaakson Ostarin parkkipaikalla järjestetään kirpputori. Pääse eroon talvisiivouksessa löytyneestä turhasta tavarasta. Tai tule tekemään löytöjä! Mukana menossa myös Kierrätyskeskus.

Miten varaan pöydän? Katso alta otsikon "Miten varataan pöytä?" alta!

TAPAHTUMA PÄHKINÄNKUORESSA

MILLOIN

Tule myymään ja ostoksille lauantaina 1.2.2020 klo 10-16

Tuo tavaraa kierrätykseen perjantaina 31.1. klo 14.19 ja lauantaina 1.2. 10-16

MISSÄ

Kirppis järjestetään Ostarin parkkihallissa

Kierrätyskeskuksen piste on Ostarilla S-Marketin ja K-Marketin vieressä

KIERRÄTYS

Kierrätyskeskus ottaa vastaan puhtaat ja ehjät kodin pientavarat, tekstiilit ja astiat sekä vaatteita. Voit tuoda myös kaiken kuntoista kodin pienelektroniikkaa. Tuo vanhoja romuja kierrätykseen, samalla saat kierrätysneuvontaa ammattilaisilta.

KIRPPIS

Pääse eroon talvisiivouksessa löytyneestä turhasta tavarasta, tule myymään ne kirppiksellä. Tai tule lauantaina tekemään löytöjä! Kyseessä on kaikille avoin koko perheen tapahtuma.

MITEN VARATAAN PÖYTÄ?

Pöydät ovat varattavissa 20.1.-29.1.2020

1. Varaa pöytä Martinlaakson Asukasyhdistykseltä osoitteesta jaana.heiskanen68@hotmail.com. Pöydän hinta on 10 euroa.
  2. Pöytiä on varattavissa 100 kpl. Ne myönnetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Jos pöytiä ei ole jäljellä, otamme myyjiä myös jonotuslistalle.
  3. Ilmoittautuessasi ilmoita nimesi, sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi ja kotisoitteesi.
  4. Kun olet saanut varausvahvistuksen, merkitse vain tapahtuma kalenteriisi.
  5. Tule myymään 1.2. ja maksa pöytä saapuessasi käteisellä (varaa mukaan tasaraha).

Huomaa, että varaus on sitova! Jos myyjä ei saavu paikalle viimeistään klo 10.00, häneltä laskutetaan pöydän hinta.

MITÄ PÖYTÄ MAKSAA JA MITEN VARAUS MAKSETAAN

Pöytä maksaa 10 euroa. Pöytä maksetaan käteisellä paikan päällä 1.2. samalla, kun pöytä vastaanotetaan. Huomaa, että varaus on sitova. Pöytämaksut menevät Martinlaakson Asukayhdistykselle. Hinnalla saa käyttöönsä pöydän ja myyntipaikan.

LISÄTIETOA MYYJILLE

• Myyjien tulisi olla paikalla 1.2. viimeistään klo 10. Pöytiä voi tulla laittamaan klo 9 alkaen.
  • Pöydän lisäksi myyntitilaan mahtuu esim. rekki tai laatikoita.
  • Pöytä on kooltaan 160x80 cm
  • Lauantain ajan ilmainen pysäköinti Ostarin parkkihallissa (välillä ei tarvitse autoa käydä siirtämässä)

LISTÄTIETOA TAPAHTUMASTA

Lisätietoa ja pöytävaraukset jaana.heiskanen68@hotmail.com

Halutessasi voit käydä lisäämässä tapahtuman Facebook-tapahtumiisi tapahtuman Facebook-sivulla.