50-vuotisjuhla

martinlaakso50_banneri.jpg

Nyt juhlitaan Martinlaakson 50 vuotista taivalta - ensimmäiset asukkaat muuttivat alueen vasta valmistuneisiin taloihin elokuun lopulla 1969.

KIITOS MARTINLAAKSO! Teitte juhlan.

Martinlaakson Asukasyhdistys järjestää 31.8.2019 klo 11.45 alkaen syntymäpäiväjuhlat.

Tutustu tapahtuman OHJELMAAN

Katso myös tapahtumasivu Facebookissa

MITEN VOISIN OSALLISTUA?

Syntymäpäiviä vietetään 31.8. Virallisen ohjelman lisäksi kaikki asukkaat ovat tervetulleita järjestämään omaa ohjelmaa. Haluatko perustaa oman pop-up-ravintolan tai kenties järjestää kirpparipisteen? Paikka, aika ja tapa ovat sinun päätettävissäsi. Myös taloyhtiöt ja yritykset ovat tervetulleita mukaan.

Tai merkitse vain päivämäärä kalenteriisi, ota ystävät mukaan ja tule juhlavieraaksi elokuussa.

MITEN TOIMIN?

Jos haluat järjestää oman pop-up-tapahtuman juhlapäivän yhteydessä, ota yhteys Martinlaakson Asukasyhdistykseen (martsari50v@gmail.com). Kerro mitä, missä ja missä aiot järjestää. Lisäämme tapahtumasi juhlapäivän virallisille sivuille.

Kaikki ovat tervetulleita mukaan!