Pop-up-tapahtumat

Virallisen ohjelman lisäksi kaikki asukkaat ovat tervetulleita järjestämään omaa ohjelmaa. Haluatko perustaa oman pop-up-ravintolan tai kenties järjestää kirpparipisteen? Paikka, aika ja tapa ovat sinun päätettävissäsi. Myös taloyhtiöt ja yritykset ovat tervetulleita mukaan.

Miten toimin?

Jos haluat järjestää oman pop-up-tapahtuman juhlapäivän yhteydessä, ota yhteys Martinlaakson Asukasyhdistykseen (martsari50v@gmail.com). Kerro mitä, missä ja missä aiot järjestää. Lisäämme tapahtumasi juhlapäivän virallisille sivuille.

VANTAAN VOIMISTELUSEURA

Aika:
31.8.2019 klo 14.30-17.00

Paikka:
Vetokuja 1B, Vantaa

Kuvaus:
Vantaan Voimisteluseura järjestää tiloissaan lapsille suunnatun temmpuilutapahtuman. Liput tapahtumaan ovat 2 € / temppuilija.

Lisätietoa:

tapahtumasi juhlapäivän virallisille sivuille.

RUOKAA JA PEHMOLELUJA

Aika:
31.8.2019 alkaen klo 11.45

Paikka:
Varmistuu

Kuvaus:
Myynnissä paistettuja kasviskevätrullia, mokkapoja, pillimehua, kahvia, popcornia, muffineita ja pehmoleluja